.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج دومین دوره انتخابات نظام صنفی رایانه مازندران
جلسه مجمع عمومي فوق العاده نظام صنفي رايانه اي استان مازندران و دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه استان مازندران در محل باشگاه برق شهرستان ساری برگزار شد...در این انتخابات 8 نفر نماینده شرکتها به ترتیب ...
نتایج دومین دوره انتخابات نظام صنفی رایانه مازندران

نتایج دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرسین سازمان نظام صنفی رایانه استان مازندران اعلام شد

جلسه مجمع عمومي فوق العاده نظام صنفي رايانه اي استان مازندران و دومین دوره انتخابات هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه استان مازندران در محل باشگاه برق شهرستان ساری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران در مجموع 52 شرکت، 99 فروشگاه و 34 مشاور حق رای در این انتخابات را داشتند و در مجموع ۱0 نفر به عنوان هیات مدیره انتخاب شدند که از این تعداد 6 نفر به نمایندگی از شرکت ها، ۳ نفر از فروشگاه ها و یک نفر به نمایندگی از مشاورین در هیات مدیره حضور خواهند داشت.
در این انتخابات 8 نفر نماینده شرکتها به ترتیب 6 نفر اصلی و 2 نفر علی البدل، 4نماینده فروشگاهها به ترتیب 3 نفر اصلی و 1 نفرعلی البدل ویک نفر نماینده مشاورین وهمچنین بازسان اصلی و علی البدل از بین22 نفر از کاندیداها انتخاب شدند.
در این دوره از میان 6 کاندیدا در شاخه فروشگاه های رایانه ای و از میان 84 رای اخذ شده آقای عباس رمدانی 72رای ، رحمان دیانت 66 رای ، شروین درمانی 47 رای بعنوان عضو اصلی هیات مدیره و حمیدرضا موسوی 20 رای به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره نظام صنفی در شاخه فروشگاه های رایانه ای به مدت 2 سال انتخاب شدند.
از میان 11 کاندیدا در شاخه شرکت ها و از میان 48 آرا اخذ شده که از این تعداد کوروش بخشی کیادهی 40 رای ، مرتضی میرزائیان 39 رای ، رسول حسن پور 38 رای ، مجید ایزدخواه 37 رای ، علی خلخالی 31 رای و سیدمحمد میراحمدی 29 رای بعنوان اعضای اصلی و حسین مومنی 16 رای و احسان شعبان نژاد 12 رای به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره در رده شرکتی انتخاب شدند.
از مجموع 21 رأی مأخوذه؛ حسین احمدی 11 رای بعنوان عضو اصلی و فاطمه صفایی 10 رای بعنوان عضو علی البدل در رده مشاورین هیات مدیره انتخاب شدند.
از میان 138 رای اخذ شده، مهران الوندی پور با 108 رأی، ابراهیم کریمی با 24 رأی به ترتیب به عنوان بازرسین اصلی و علی البدل هیات مدیره نظام صنفی رایانه استان مازندران انتخاب شدند


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدتقی 28 آبان 1387
موفق و پیروز باشید !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.